Pencapaian Piagam Pelanggan

PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN BAGI JULAI – DISEMBER TAHUN 2020

BILPIAGAM PELANGGANJUMLAH KESPERATUS PENCAPAIAN
1Memastikan modal insan dibangunkan secara berterusan untuk melahirkan warga kerja yang kompeten dengan melaksanakan sekurang-kurangnya 80% kursus.11 Kursus/Ceramah melibatkan 399 kakitangan100%
2Memaklumkan/mengiklankan kepada masyarakat tentang kekosongan rumah/premis perniagaan dalam tempoh seminggu untuk pemilikan/penyewaan.7100%
3Menyelesaikan bayaran dalam tempoh 7 hari.1656100%
4Mengadakan program-program /latihan dan kemahiran kepada masyarakat dan Badan-badan Bukan Kerajaan (NGO) dalam Wilayah Ketengah secara berterusan.4 Program100%
5Memberi khidmat nasihat kepada usahawan dalam pembangunan produk, promosi dan pemasaran.123100%
6Memastikan semua fasiliti/kemudahan awam yang disediakan berada dalam keadaan baik dan selamat.10100%
7Menyalurkan informasi/maklumat terkini dan dasar kerajaan kepada masyarakat dengan sahih.360 hebahan100%
8Menyediakan kemudahan, aktiviti dan khidmat pelanggan yang berkualiti kepada pengunjung Tasik Kenyir.3100%
9Mengadakan Hari Bertemu Pelanggan setiap bulan.00
10Memberi layanan kepada aduan awam untuk diambil tindakan selepas aduan yang diterima dengan serta-merta.21100%

Font Resize
Contrast