interview

Memastikan modal insan dibangunkan secara berterusan untuk melahirkan warga kerja yang kompeten dengan melaksanakan sekurang-kurangnya 80% kursus.

interview

Memaklumkan/mengiklankan kepada masyarakat tentang kekosongan rumah/premis perniagaan dalam tempoh seminggu untuk pemilikan/penyewaan.

interview

Menyelesaikan bayaran dalam tempoh 7 hari.

education

Mengadakan program-program /latihan dan kemahiran kepada masyarakat dan Badan-badan Bukan Kerajaan (NGO) dalam Wilayah Ketengah secara berterusan.

interview

Memberi khidmat nasihat kepada usahawan dalam pembangunan produk, promosi dan pemasaran.

interview

Memastikan semua fasiliti/kemudahan awam yang disediakan berada dalam keadaan baik dan selamat.

interview

Menyalurkan informasi/maklumat terkini dan dasar kerajaan kepada masyarakat dengan sahih, tepat, cepat, jelas dan berkesan menerusi laman web dan media elektronik.

interview

Menyediakan kemudahan, aktiviti dan khidmat pelanggan yang berkualiti kepada pengunjung Tasik Kenyir.

interview

Mengadakan Hari Bertemu Pelanggan setiap bulan.

interview

Memberi layanan kepada aduan awam untuk diambil tindakan selepas aduan yang diterima dengan serta-merta.